Blogda Aramak İstedikleriniz

29 Nisan 2016 Cuma

Look Oluşturma Ve Styling Çekim Süreci

Geçenlerde İma da ki fotoğrafçılık bölümü okuyan arkadaşlar ile styling adına destek vererek katalog çekimi gerçekleştirdik. Temamız cool denim üzerine 2 farklı look oluşturmaktı. iki stilist dört kombin şeklindeydi.Çekimler  ise şu meşhur  beykoz kundura fabrikasında gerçekleşti doğrusu burayı hep bi görmek istemiştim kısmet burada styling çekimi yapmak varmış.:)
Peki bu süreç nasıl geçti anlatırsak;
Temamız casual cool denimdi. Öncesinde süreç kafandaki şeye göre bir lookbook oluşturmak ona göre alışverişe çıkmak olması gerekirken, Pek tabi deneyimsiz ben düşünmeden hareket ettim. (ilk sefer tabi) Güzelce bilinçsiz alışverişe çıkarak, ne alacağımı bilmeden aklımdaki denim parçaları almaya yoğunlaştım.Sonrasında tabi kombinimi aceleye getirerek, plansız şekilde mağazada oluşturdum. Alışveriş dönüşü ise beğenmeyip yok bence bu olmamalıydı diyerek tekrar mağazaya geri iade etmek zorunda kaldım. Evet bir hataydı.:)
Tabiki siz benim yaptığımı yapmayın. Temaya göre sizde kendi içinizde alt tema konusu oluşturun. cool denim okey peki tam olarak ne yansıtmak istediğinizi detaylı belirtin. Bunun için a3 lere istediğiniz parçaların çıktılarını yapıştırarak bir board oluşturun yani lookbook gibi. Tabi board ın içinde kombininiz için saç ve makyaj aksesuarlarını da ekleyin. Böylece kombin oluşturmak için elinizde bir board olursa daha hazırlıklı gitmiş olursunuz ve kısa sürede işinizi bitirirsiniz.

 
İlk Kombinler

İkinci sefer alışverişimde daha organize davranarak board olmasa bile kağıt kaleme alacaklarımı ve kombinlerimi yazdım.
 Bu sefer sanırım içime sinmişti.;)

      
1.look




                                                 1.look için düşündüğüm saç ve makyaj



2.look (Kemeri saça düşündüm)

  

2.look için düşündüğüm saç ve makyaj saç kısmında fular değilde kemer takılabilir diye düşündüm.

Herşey hazırdı. Sıra çekimlerdeydi. 

Çekim günü erkenden kalkarak nişantaşına geldim. Nişantaşının boş sokaklarında elimde kahvem (pazar günü tabi) ve bavulumla ekibi bekledim.  

Veee artık ekip ve mankenler gelmişti. sıra gitme vakti idi;)


Bavullarımızı bagaja yerleştirdik. Giderken arabada boş durmadık tabi. Looklarımıza uygun mankenlerimizi seçtik. Daha önceden kararlaştırdığımız saç ve makyajları ayarladık. 
Hazırlıklar yolda başladı

hazırlıklar 
1 saate hazır olmamız gerekiyormuş



Saç: Cüneyt uzun (Makas Nişantaşı)
Makyaj: Canan Hızlı (MAC)

Kombinler askıda
Kombinleriniz her zaman ütülü kırışmamış olması lazım
Taşırken askıda ve kılıf içinde taşıyın.


Hazırlıklar bitti





Çekim anları






2. kombinim daha renkli college havasındaydı. Şansıma her iki kombinim de dış mekan renkleri ile uyumlu oldu.


Hazırlıklar


Teras çekimi





Çekimler bitti. Her iki styling ve kombinleri şekilde fotomuzu aldık:)
Bunlar tabi benim kameramdan yansıyanlar 


Tabiiki esas İma fotoğrafçılık bölümünde okuyan arkadaşların profesyonel makine ile çektiklerine göz atalım:)


Photographer: Yağmur Aydın
Model: Nagy Zsanett
Styling: Gizem Güner
Hair: Cüneyt Uzun (Makas Nişantaşı)
Make up: Canan Hızlı (Mac)



Photographer: Yağmur Aydın
Model: Nagy Zsanett
Styling: Gizem Güner
Hair: Cüneyt Uzun (Makas Nişantaşı)
Make up: Canan Hızlı (Mac)


Photographer: Yağmur Aydın
Model: Nagy Zsanett
Styling: Gizem Güner
Hair: Cüneyt Uzun (Makas Nişantaşı)
Make up: Canan Hızlı (Mac)

Photographer: Yağmur Aydın
Model: Nagy Zsanett
Styling: Gizem Güner
Hair: Cüneyt Uzun (Makas Nişantaşı)
Make up: Canan Hızlı (Mac)

   
Küçük bir hırsızlık yaparak direk instagram hesaplarından arakladıklarım:)











Yorucu ve zevkli Styling çekimlerinden bu kadar.
Yeni deneyimlerle devamı bir sonraki Styling posttunda...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder