Blogda Aramak İstedikleriniz

6 Nisan 2013 Cumartesi

Baharın Vazgeçilmezi Neon Renkler

Eveet bahar geldii çattı ve bizz bahar alışverişini yaptık mı acaba?
 Bugün şöyle bir alışveriş merkezlerini gezeyim dedim ve birbirinden cıvıl cıvıl mı desem rengarenk, sıcacık renklerin yani kısaca  neon renklerin artık raflarda yer aldığını gördüm. Aslında neon dediğimiz şey,  içinde daha çok fosforlu renklerin olduğu bir renk cümbüşüdür.

Neonu sevmemin sebebi, sanırım  bu renklerin içinde biraz çocuksu ruhun olduğudur. Ne de olsa çocukken gördüğümüzde heyecanlandığımız o gökkuşağının renklerini şimdi ise üzerimizde taşıyoruz.
Tabi neon renkleri kullanacaksanız dikkat etmeniz  gereken noktalar var . Özellikle baştan aşağıya neon kullanmayın sonra renk paleti gibi olursunuz. Sokak ta tüm dikkatleri üzerinize çekmek istemezsiniz herhalde. Tercihen, Salaş fosfor renklerde bir body ile altına skınny bir jean kombini ile güzel olacak gibi yada neonu çok fazla kullanmak istemiyorsanız aksesuar olarak da tercih edebilirsiniz. Bugünde gördüğüm üzere doğrusu markaların çok güzel birbirinden renkli aksesuarları var.
Yani buradan bayanlara duyurulur bu sene de geçen senelerde olduğu gibi neon renkler revaçta.


Ahh canım arkadaşım burcu benim için neon sayfama  sempatik  bir tanıtım yaptı:)


Seç seçebilirsen. Baharı işte bu yüzden seviyorum. Şu renklere bakın.



Kuru kafa neon





Bayıldım doğrusu


Jenifer 'in neon kullanımı


Soft bir neon


Fazla fosfor gibi

Beğendim




Mor ve Fosfor sarı uyumlu







Neon çantalar



Turuncu ve yeşil







Benim neonum:)




Bu baharı da renkli bol neonlu geçirmek dileğiyle...



2 yorum:

  1. bayıldımm, resmen yarın gidip neon t-shirt alasım geldii:)) moda editörüm benim...

    YanıtlaSil
  2. :)) al al bu baharda renkli olalım;)

    YanıtlaSil