Blogda Aramak İstedikleriniz

1 Eylül 2013 Pazar

İstanbul 360 ile İstanbul

Evet bir hafta önce doğum günümdü. Mekan olarak 360 İstanbul Beyoğlu'nu seçtim. Değişik bir atmosfer. İstanbul manzarası dedikleri de; ara sokaklar, gecekondular ve her yönüyle Kozmopolit İstanbul'umun manzarası. Ama sanırım eğlenme arzumu tam anlamıyla giderebileceğim bir yer değildi. ancak emekli olunca gidebileceğim bir club yada sadece yemek yemeye gidebilirim, çünkü yaş sınırı biraz benim üstüm :) Club de çalınan müzikler ise başarılıydı. Ama ben, müziklerden dolayı istediğim gibi eğlenemiyorum diye bütün gece biraz şikayet ettim. Gel gör ki bu söylediğimin aksine dün kendimi D&R dan 360 istanbulun Lounging albümünü alır buldum. Bu albüm daha farklı tabi, şöyle coşma havasında değil de İstanbul'u yaşamak için dinlenecek bir albüm. Zaten aklımda da, her zaman dinlediğim tarz müzikler dışında farklı bir albüm almak vardı ve bu albüm tam isabet oldu.

Biraz kısaca alıntı yaparak 360 Lounging albümünden bahsedelim;



                  "Bu albümde Doğu'nun ve Batı'nın kesişme noktası olan İstanbul'un müziğini duyacaksınız. Doğu'nun mistik, duygulu tınıları ile Batı'nın modern, coşkulu tınılarını birlikteliğindeki uyumu ve ortaya çıkan hoşluğu dinleyecek ve hissedeceksiniz... "

 "Etnik Lounge müziğin ülkemizdeki en önemli temsilcileri Mercan DEDE , Alihan SAMEDOV' dan Lounge müziğin en önemli isimlerinden Nıckodemus , Blıss , Thıevery CORPORATION' a kadar oluşan bir birliktelikten çıkan güzelliği 360 İstanbul Lounging  "

2 yorum: