Blogda Aramak İstedikleriniz

14 Aralık 2012 Cuma

Zevkime takılanlar


 Bazen bir şey almasanız bile alışveriş merkezlerini gezmek size zevkli gelebilir. Şahsen ben alışveriş merkezlerini para harcamak olarak değil, daha çok modellere bakmak, vitrin dizaynlarını incelemek, kendime kombin oluşturmak, bazende merkezlerdeki o  renkli  atmosfer havasını solumak  için gezerim.
Tabi ki her gittiğim de bir şey almadan da edemiyorum. Beni  cezbedecek küçük şeylere hayır diyemiyorum doğrusu.

                   
                       Bende alışveriş merkezinde zevkime takılanları sizinle paylaşmak istiyorum...



                            
                         
 Şapkasız çıkmam abla diyen ablam:) benim için poz verdi. Bende fotoğrafını çekmeyi esirgemedim.



                     
                             Sade ama bir o kadar şık bir bileklik. her kıyafete her tarza uyacak



Nostaljik görünümlü bu kelepçe kolye. Hala trendlerin arasında daha da yer alacak gibi.



Bana ilham veren bu örgü kazaklar, tercih edilenler listesinde. Hem rahat hem de şık.





Renkli çizgili örgü kazak, adı gibi cici;)


Yine o düşük kollar. Bu kazak fit olarak sizi kilolu gösterse de, yine de her tip kadın için çok tercih edilenler arasında.



Bu metal bileklik sizin bohem tarzınıza uyabilir.



Ojelerine bayıldım doğrusu.;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder